fredag 8 maj 2009

Cultivating my seeds


Nu har jag legat på latsidan tillräckligt. Nu måste jag ta och skriva lite vad som händer häromkring.
I den för året införskaffade kollonilotten kan man nu börja se resultat av fröerna. Nu kan man på relativt kort tid se små blad från rädisfröerna dyka upp på en fin rad. Även andra fröer har planterats, men dessa har inte dykt upp ännu.
Växtligheten i renoveringsobjektet badrum börjar ta sig, men det går sakta. Denna vecka ser man dock en liten långsam spurt inför slutet. Nya väggar, tak finns på plats. Spotlightsen är monterade. Golvet är flytspacklat.

Lost har ju blivit hur spännande som helst denna säsongen. Stackars er som inte orkar titta på denna fantastiska serie. Det är tur Kerstin på jobbet finns så man kan diskutera denna serie. Jag skulle dock förvåna mig stort om slutet. Det kan bara finnas två slut på den:

1. Planet kraschlandar aldrig (denna tror jag mest på för tillfället)
2. Alla dör (och planet man fått se på havsbotten är plötsligen sanning)

Detta var allt för denna gång gott folk, men ge inte upp.
Det kommer mera!

Inga kommentarer: