måndag 13 september 2010

Greetings from Iraq

Det här mailet var avsett för en av våra anställda:

Hälsningar,

Hur mår du idag? Jag Sgt.Benjamin Franklin en amerikansk soldat som tjänstgör i militära 3. Infanteridivisionen här i Irak. För det första skulle vilja be om ursäkt för att använda detta medium för att kontakta dig eftersom det är min sista utväg. Jag hittade dina uppgifter i ett av Online kataloger och
beslutat att Intimate dig med en affär som jag tror kan förändra våra liv.

Under en av mina uppgifter natten patrull, jag snubblar in i ett lager valv
innehåller pengar uppgår till $ 16.000.000 (Sexton miljoner USD) gömd i en hemlig plats, mest 100 dollarsedlar tätt knutet $ 1000,00 buntar.

I detta syfte vill jag be om ert partnerskap i rörliga dessa pengar
Av Irak omedelbart, här är en krigszon och soldater det finns
begränsningar för vad vi kan göra. Allt jag behöver är en tillförlitlig, pålitlig och kompetent person som skall fungera som mottagare.

Jag planerar att använda en av Iraks mest diplomatiska kurir företag att skicka ut pengar i Irak och allt jag kräver av dig är att bidra till att
tar emot pengar från din sida. Jag är beredd att dela denna pengar genom 50/50 med dig.

Min största fråga är Kan jag lita på dig? Om du är intresserad av denna
transaktion och du vet att du är förtroende värda och kompetenta, göra betyder ditt intresse genom att kontakta via min email: bfranklin19@live.com eftersom det är mycket brådskande och kräver omedelbar uppmärksamhet.

Jag ser fram emot ditt meddelande och skall förse dig med ytterligare detaljer om transaktionen.
Observera: transaktion av detta magnitute är bäst bevarade en hemlighet, tills dess framgångsrika genomförande. Det är 100% riskfritt

Tack

Sgt Benjamin Franklin.


Yeah right Sgt - du har säkert "snubblat över" $ 16.000.000 i ett valv på hemlig plats. Jag gjorde som vi brukar göra med dessa mial - klickade på DELETE.
Jag bevarar även denna hemligthet genom att publicera den på min blogg så många kan ta del av den.

Inga kommentarer: