torsdag 20 augusti 2009

Sleeping in my car...

Man var ju lite trött imorse, men nu börjar det ordna upp sig....

Har för första gången sovit med mening i bilen (vad jag menar med det är att annars har jag somnat när jag åkt bil) och det gick faktiskt riktigt bra, mycket tack vare den värmande filten. Var och fixade svågerns dator i Åryd igårkväll, vid hemkomsten strax efter kl 22 bar det iväg mot akuten i Kristianstad med H och A. Trött som man var redan efter första arbetsveckan började jag känna att här kommer jag inte orka sitta vaken halva natten, stolarna var förfärligt obekväma inte halvligg- eller liggvänliga alls. Så när klockan passerat 00.00 beslöt jag mig för att gå och försöka sova i bilen, mest för att inte vara heldöd på mötet imorse på Sparbanken 1826 i Kristianstad som jag skulle lyckas köra till trött. A ringde och sa att de inte fått komma vidare någon gång i min sömn, lyckades somna om och nästa gång jag blev uppringt var det dags att rulla hem med bilen....väl hemma visade kl 03.26. Så ja, man har känt sig lite som en zombie idag. Men tack för lånet av parkeringen CSK!

Inga kommentarer: