måndag 6 juli 2009

Awkward

Den gångna helgen har verkligen varit tråkig. Feber hela helgen, ingen "Diggiloo" (men man slapp bli dyngblöt har jag hört från flera håll). Det har varit temperaturer över det normala både inombords som utomhus. Lite som "Temperaturen" den gamla scoutslagdängan:

Vi rullar vi rullar vi rullar vi rullar, Rullar vi rullar vi rullar ohej!
(jo jag rullade en massa i sängen innan jag till slut lyckades somna)

Temperaturen är hög ut i kroppen, Närmare 40 än 37,6
(nästan i alla fall - 38,4 uppmättes)

Så ska det vara när ångan är uppe, Å så är fallet i detta nu
(jo, men någon ork det fanns inte mycket av)

Jaja, men idag är det mer på den normala nivån och jag har kunnat gå till jobbet.

Jag vill avsluta med att ge ett verkligen hett tips med roliga familjebilder AwkwardFamilyPhotos.com lägg adressen på minnet, här får du dagligen smilgroparna att dras uppemot öronsnibbarna. Vem har väl aldrig veta klä upp sig som Ninja på familjefoto, i grön regnkappa så vi alla ser ut som Herr Gurka dansar mazurka eller en stolt melonbild - you touch my melon or I kill you with my gun (du bestämmer själv vilken melon du tänker på)


Inga kommentarer: